قانونی شدن ثبت سفارش و واردات دستگاه های استخراج رمز ارزها (ماینر)

جمعه 8 فروردين 1399
1:27
کاردوک

پیرو مصوبه هیئت محترم وزیران درتاریخ ۲۲ آبانماه سال ۱۳۹۸ مبنی بر مجازبودن وزارت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها جهت صدور جواز تاسیس و پروانه بهربرداری برای فعالیت استخراج رمز ارزبرای اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق سامانه مطابق با دستور العمل شماره 5007، به اطلاع می رساند از مورخ26 آذرماه سال ۱۳۹۸ بر اساس مصوبات وزارت صمت ثبت سفارش و واردات دستگاه های استخراج رمز ارزها (ماینر) با ارز حاصل از صادرات برای مجوزهای صادره از وزارت متبوع (جواز تأسیس و پروانه بهره برداری استخراج رمز ارزها) مجاز می باشد.

برای دریافت مشاوره در زمینه اخذ مجوزراه اندازی طرح تولید رمز ارزها می توانید با شماره 09351520300 تماس بگیرید.


منبع: قانونی شدن ثبت سفارش و واردات دستگاه های استخراج رمز ارزها (ماینر)

ماینینگ و ماینر چیست؟

فعالیت استخراج رمزارزیا ماینینگ عملیات استقرار تجهیزاتی و دستگاههایی است که بکار پیچیده رمز نگاری کامپیوتری با قابلیت پردازش های گرافیکی می باشد این دستگاههای استخراج رمزارزهای مجازی که ماینر نام دارند قابلیت استخراج و تولید فرآورده های پردازشی رمزنگاری شده (رمزارز) را دارا می باشند و بسته به نوع، مدل و ظرفیت پردازش اطلاعات بر حسب تراهش (TH)برای صاحب کسب و کار می توانند ارز مجازی تولید کنند.این فعالیت تا قبل از این تاریخ دستورالعمل مشخص بعنوان یک کسب و کار نداشته و برای اولین بار است که فرایند صدور مجوز برای این فعالیت تهیه و ابلاغ شده است.

نوشتن طرح توجیهی و ثبت نام در بهین یاب از جمله فرایندهایی است که باید برای اخذ جواز صورت گیرد. جهت دریافت خدمات نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

خدمات کاردوک

با توجه به اینکه این قانون به تازگی به تصویب رسیده و هنوز تعداد انگشت شماری از افراد توانسته اند مجوزهای مربوطه را دریافت کنند. مرکز مشاوره کاردوک با اطلاع از روند انجام کار و نحوه دریافت مجوزهای لازم به شما در زمینه به راه اندازه ماینرها خدمات ارائه می‌دهد. برای گرفتن جواز تاسیس و پروانه بهره برداری کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه احذ مجوزراه اندازی طرح تولید رمز ارزها می توانید با شماره 09351520300 تماس بگیرید.


منبع: قانونی شدن ثبت سفارش و واردات دستگاه های استخراج رمز ارزها (ماینر)


[ بازدید : 271 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاردوک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]